SÜREÇ ANALİZİ EĞİTİMİ
Süreç bir girdiyi çıktıya dönüştüren faaliyetler bütünüdür.
ISO 9001:2000 standardı kalite yönetim sisteminin kurulması
ve etkinliğinin arttırılması için süreç yaklaşımını önermektedir.
Belgelendirilmiş kalite sistemlerini ISO 9001:2000 revizyonuna
göre güncelleme çalışmaları yapan, veya yeni bir kalite yönetim
sistemi kurarken ISO 9001:2000 Standardını model olarak alan
kuruluşların, süreç kavramı ve süreç yönetimi ile ilgili bilgilenmeleri,
daha etkin sistemler kurmalarını sağlayacaktır.
EĞİTİMİN HEDEFİ
Katılımcılara, kuruluşlarında süreç yönetimi uygulamalarını
başlatmalarını sağlayacak genel bilgiler kazandırmak.
EĞİTİMİN İÇERİĞİ
1. Süreç nedir?
2. Süreçlerin belirlenmesi
3. Süreçlerin tanımlanması
4. Süreç performansı
5. Kritik süreçler
6. Süreç iyileştirme
7. ISO 9001:2000 açısından süreç yönetimi
EĞİTİM YÖNTEMİ
Eğitim esnasında çok sayıda uygulama yapılacak ve çalışmalar
bir atelye ortamında gerçekleştirilecektir.
Eğitimin sonunda 'Katılımcı Sertifikası' verilecektir.
KATILIMCI PROFİLİ
Kuruluşlarında süreç yönetimi uygulamak isteyen, ISO 9001:2000
hazırlıkları yapan kuruluşların çalışanları ve yöneticileri.
EĞİTİM SÜRESİ
2 gün
EK BİLGİ
Katılımcı sayısı 20 kişi ile sınırlıdır.
|